I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 14, 2011

b00saN. . . . . . . . . .

arie nie paling bosan!!!!!aq pown x taw pahal!!!!rse duk kt tgrh mcm da x best jek, sunyi kowt....nak x nak kne tggu weekend la bru meriah sikit ble budak2 blek kmpung!!!
so AriE nie aku nak storie sikit pasal "BERANANG RUGBY TEAM"


aq da lme maen rugby nie!!!dri skolh rendah lagie,pastu start maen TACKLE kt SSIJB.....kt ctu gak ar aku blaja basic pasal rugby!!!akcelli, aq betol2 pndai maen tackle start dari skolah kt SMK TENGGAROH A...kt situ aku byk LEARN pasal skill,rule,tactical dan bersepah2 lagi ilmu yang coach KESUBONG aq bagi..hahahaha....sebenarnya aq x bajet pown nak maen rugby kt kolej pasal aq sbenarnya da mls nak men rugby...


ceritanya start bila, mse 2 aq orentasi pastu tetibe plak aq nmpx ade bdak maen rugby.....mse 2 otak aq da x leh nak trime jadual orentasi!!!!so bile USTAZ MADZAN tanye sape pnah maen sukan aq pown dgn bgge dan megh angkt tgn ckp aq men rugby.....so aq dpt skip orentasi pasal time 2 tournament da nak dkt.....





pic nie mse tournament kt UPM yangn ie maen touch jek...
yang pling best gler aq dpt try....hahahahah
yang berdiri paling kiri 2 nme dia JEPUN!!!!tp dia bkan komunis aw!!!
dia antara best player yang KPM ade selain AKU!!!!hahaha....grau jek!!JEPUN nie boleh cite merangkap coach kitorang klau coach x muncul2.....
k 2 jer 2 arie nie....sok klau aku de topic nk tulis aq post lgie ye!!ouT!!!


No comments:

Post a Comment